Drept la replică privind modul de procesare a apelului de urgență preluat de un operator în Centrul unic pentru apeluri de urgență 112 Ialomița

Luni, 02 Septembrie 2019

Referitor la articolul apărut în publicația online „Realitatea de Ialomița”, privind modul de procesare a apelului de urgență preluat de un operator în Centrul unic pentru apeluri de urgență 112 Ialomița, Serviciul de Telecomunicații Speciale face următoarele precizări:
În data de 30.08.2019, ora 13:40, a fost recepţionat un apel la Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112 Ialomiţa, în care apelantul a semnalat tulburarea ordinii și liniștii publice în comuna Reviga, fenomen care se repetă noapte de noapte. Apelantul a menţionat faptul că nu este vorba despre o urgenţă, că apelul a fost inițiat în scop preventiv, iar situaţia prezentată nu se desfăşoară în momentul apelării numărului de urgenţă 112.
Apelul, preluat de către operatorul Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112 Ialomiţa, a fost indexat la „TULBURAREA LINIŞTII ŞI ORDINII PUBLICE” şi transferat către Dispeceratul Inspectoratului de Poliție Județean Ialomița. Precizăm că operatorul 112 a procesat apelul conform prevederilor Metodologiei privind cooperarea agențiilor specializate de intervenție în cazul urgenţelor primite prin Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă. Totodată, precizăm faptul că responsabilitatea operatorului 112 încetează după transferul apelului și informațiilor către dispecerul Poliției, acesta din urmă având atribuţii în gestionarea intervenţiei și alocarea resurselor.

    
Biroul de Presă al STS

 

Contact
Relații cu Publicul
Relații cu Presa
Luni-Vineri: 08:00 - 16:00
+4021.202.21.88
+4021.202.21.41
sau
Serviciul de Telecomunicații Speciale © 2018 Toate drepturile rezervate.